Uzņēmējdarbības aktualitātes |
---|
Ievietots 06.08.2014 05:31:02
Uzņēmuma dalība starptautiskā izstādē, konferencē un tirdzniecības misijā var palīdzēt sasniegt lieliskus rezultātus – piesaistīt jaunus klientus un sadarbības partnerus, kāpināt pārdošanas apjomus un veicināt produktu atpazīstamību, tomēr tas ir laikietilpīgs uzdevums, kas prasa lielus finansiālus ieguldījumus.
Pateicoties programmai “Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings” ārvalstu tirgus kļuvis vēl tuvāks – Latvijas uzņēmumiem ir iespēja atgūt 50% no kopējām izmaksām par dalību starptautiskajos pasākumos. Turklāt finansējumam var pieteikt gan plānotās, gan jau realizētās aktivitātes (realizētās aktivitātes var pieteikt finansējuma saņemšanai 3 mēnešu laikā pēc aktivitātes noslēgšanās).
Lai saņemtu bezmaksas konsultācijas par dalību programmā “Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings”, kā arī sagatavotu pieteikumu finansējuma saņemšanai, aicinām Jūs sazināties ar VATP Biznesa inkubatora speciālistiem.
Par attiecināmajām izmaksām dalībai starptautiskās izstādēs, konferencēs un tirdzniecības misijās tiek uzskatītas:
- Pasākumu organizatoru noteiktā:
- Dalības maksa;
- Reģistrācijas maksa;
- Maksa par informācijas izvietošanu katalogā;
- Nomas maksa par stenda konstrukciju un ekspozīcijas laukumu.
- Komandējuma izmaksas ne vairāk kā 3 uzņēmuma darbiniekiem:
- Dienas nauda;
- Izdevumi par viesnīcu;
- Ekonomiskās klases sabiedriskā transporta izmaksas.
Finansējums pieejams Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras administrētās programmas “Uzņēmējdarbība un inovācijas” papildinājuma 2.3.1.1.1 apakšaktivitātes “Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings” 6. un turpmākajām kārtām” ietvaros.
Papildu informācija un konsultācijas:
VATP Biznesa inkubators
Tālr.: +371 63629661
Mob.tel.: +371 26220258
E-pasts: bi@vatp.lv
www.vatp.lv
Informācijas avots: www.vatp.lv